شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۵۲:۵۳

همکاری هند و کره جنوبی در کشتی سازی

باشگاه خبری فراساحل: رئیس جمهور کره‎جنوبی با هدف توسعه همکاری‌های دو کشور در صنایع گوناگون از جمله کشتی سازی برای نخستین بار به هند سفر کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل رئیس جمهوری کره جنوبی اعلام کرد: این کشور متعهد به گسترش روابط کشورش با هند در زمینه‌های گوناگون به ویژه در بخش کشتی سازی و رساندن سطح آن به چین، ژاپن، روسیه و آمریکا است. در همین راستا، رئیس جمهور کره ضمن اشاره به اینکه این کشور تمایل به مشارکت فعالانه مبنی بر «تولید هند» دارد، گفت: هند شاهد توسعه پایدار است و هم اکنون بیش از ۵۰۰ شرکت کره‌ای در این کشور مشغول فعالیت هستند. رئیس جمهوری کره جنوبی به ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر تازه روابط دو کشور اشاره کرد و همچنین از شرکت‌های هندی خواست تا در این کشور سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: کره جنوبی و هند به ترتیب هفتمین و یازدهمین اقتصاد‌های بزرگ جهان هستند. اما، تجارت بین دو کشور طی سال گذشته میلادی به ۲۰ میلیارد دلار رسید که گرچه اندک نیست، طبق انتظار و پیش بینی‌ها نیز نیست. طی دیدار‌ها نخست وزیر هند، نیز اعلام کرد که راهبرد «تولید هند» تنها یک سیاست اقتصادی نبوده است و راهبردی برای ایجاد روابط با کشور‌های دوست همانند کره جنوبی است. وی تاکید کرد که همه شرکت‌ها از همه کشور‌های دنیا به شکل آزادانه دعوت هستند تا از فرهنگ تجاری شفاف و جدید هند بهره ببرند. دیدار رئیس جمهوری کره از هند از سوی دولت این کشور از‌‌‌‌می‌۲۰۱۸ میلادی و هنگام انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری، برنامه ریزی شده بود.



  کد خبر : 5577
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :